Det vill inte!   

Datum: 2011-02-14 Tid: 21:53:52    

Har påbörjat en ny design nu, men det vill inte riktigt som jag vill. Har ritat upp den i stora drag på papper, nu gäller det bara att få den att lyckas bli lika bra på datorn med. Inte det enklaste, speciellt inte när man inte har några bilder klara eller något och går direkt på koderna. Men det ska nog gå vägen, ser superknas ut nu men med lite mer arbete och en inte fullt lika trött Maria så... Får ta och bestämma en tid med Frida som vi kan fotografera =)

Har redan läst ut boken jag fick låna igår, så imorgon får jag nästa i serien. Längtar redan, tvåan var bättre än ettan så då kan man ju hoppas att trean är ännu bättre. Ska till tandläkaren med en tur imorgon, så det blir ingen eftermiddagslektion för mig. Känns lite dumt, speciellt eftersom de då ska börja med en gruppuppgift och bli indelade i grupper. Fast som tur(otur) så lottas grupperna så lite kan man ju hoppas.

Nu ska jag försöka sova så jag inte gör det under engelskan imorgon^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0