3e februari 2011   

Datum: 2011-02-03 Tid: 17:45:54    

Kväll igen, är ju nästan alltid det... Fast det börjar ju som tur är bli ljusare ute igen, någon månad till och det är perfekt. Ljust när man vaknar och hela dagen, men mörkt när man vill sova.

Var i skolan i tre timmar idag, hade CAD B vilket för mig innebär lek vid en dator. Tycker det är så himla kul att se hur något växer fram bara man trycker på rätt knappar. Idag var det bland annat en tratt som gjordes.

Igår var jag ju så duktig och gick en lååång runda med mamma, så mina ben värkte inte lite idag. Ingen bra idé att gå med ett par skor man inte haft på hela vintern och som man dessutom trampat sönder hälen på. Så förutom värken hade jag även skoskav...

Nu ska jag fortsätta min jakt på fina bilder på vackra Grounau, får hoppas jag hittar några som blir perfekta =)


Oj, vad långt bort de hamnade^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0