28e februari 2011   

Datum: 2011-02-28 Tid: 16:42:31    

Jag har namnsdag idag! Egentligen inget att fira direkt, men ändå^^

Första skoldagen efter lovet, och det kändes i slutet. Jag och Frida "skrev" väldigt fina anteckningar till historian... Är man övertrött så är man, dessutom hade Frida med sig boken jag ville läsa. Fast hon är inte färdig med den än på ett bra tag, men jag fick låna den lite på rasten och läsa första kapitlet=)

Resten av dagen ska ägnas åt lite plugg, har typ prov imorgon. Partidebatt är det vi ska ha, så muntligt prov. Och båda i min grupp fick reda på exakt vad det var som skulle vara med idag, lite lagom lyckat sådär. Men det ska nog gå bra ändå, hoppas det i alla fall.


Så här kul hade vi bland  annat på historian. Roligast är ju att trycker man fingrarna mot ett papper innan det torkat lämna man fina avtryck^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0