21e februari 2011   

Datum: 2011-02-21 Tid: 15:25:43    

Halloj!

Trött i mina ben nu, har kört ett träningspass på ca. 20 minuter, enligt vad det stod skulle det ta det i all fall men jag tror det tog snäppet längre tid för mig. Det skulle fokusera på armarna, men som sagt känner jag mest av det i benen och rumpan.

Sitter och tittar på Top Model, känns som en bra sysselsättning första lovdagen. Var en runda nere på biblioteket, där skulle vara en typ kurs om att virka små figurer. Egentligen skulle man anmält sig, men feg som jag är vågar jag ju inte prata i telefon. När jag kom dit var det dock inställt, så jag lånade två böcker istället och begav mig hemåt igen.

En tallrik med glass och någon bit vit choklad hade inte suttit helt fel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0