2 februari 2011   

Datum: 2011-02-02 Tid: 11:46:48    

ChaCha bloggen!!!

Sitter i skolan just nu, trots den lektionsfria dagen och mumsar vit choklad samt blådåre ^^ Pysslar med labrapporten också, inte det roligaste men bra att ha gjort. Har även skickat in ett bidrag till dressyrmupparnas rastävling, det var sv.ridponnyer som stod på schemat så två söta bilder på Tobbe skickade jag in. Får hoppas att de tycker om dem.
Lite matte blir det med senare och så slutligen: Jag och Frida har kommit överrens om att göra ett träningsschema på två veckor. Så idag ska jag ut och springa i 20 minuter. Jag kommer ju dö eller något så dålig kondition som jag har. Gå är inga problem, men just springa. Dessutom har jag ju ingen form av crosstrainer eller liknande så ut i den kalla luften är mitt enda alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0