19e februari 2011   

Datum: 2011-02-19 Tid: 12:41:24    
God middag!

Hängde med mamma ner till byn i förmiddags, vi var inne i tyg affären. Så snart har jag en ny balklänning, samt en hel studentklänning. Den är lite för kort om man säger så just nu^^

Tänkte hinna med lite plugg nu såhär första dagen på sportlovet, så jag har det klappat och klart och slipper oroa mig för det senare. Dock känner jag redan att jag tappat motivationen, det jag helst skulle vilja göra är att läsa nästa bok i serien, men det får jag allt vänta med. Är så sur för att jag läste de sista kapitlena, hade jag inte gjort det hade jag varit nöjd med hur det slutade. Men nu kan jag inte göra annat än längta efter nästa!

Atozen på bild, efter att Tiina hade lekt med hans lugg^^ De blev riktigt snygga med samma frisyr och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0