17e februari 2011   

Datum: 2011-02-17 Tid: 19:40:16    
Bara tre timmars skola idag, och en massa underbar läsning när jag sedan kom hem. Gud, jag är verkligen helt besatt av de där böckerna. Är på den sista jag har tillgänlig nu, Frida har beställt de två sista på engelska men det lär ta upp mot två veckor innan jag kan hålla nästa i min hand. Hoppas verkligen inte att Löftet som jag läser nu slutar lika dumt som Skuggkysst gjorde, för då lär jag vara aggresiv och tjurig en väldigt lång tid...

Mitt bredband är något jag stör mig otroligt mycket på just nu. Spotify visar stup i kvarten "Connection lost. Reconnecting..." och där emellan hinner det bara vara en massa reklam. Och när det kommer upp "Webbsidan kan inte visas" lite lagom till att man publicerat ett inlägg, ja då är det riktigt illa.

Nä, nu ska jag sluta klaga och återgå till min bok som ligger och ropar på mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0