Vårsol   

Datum: 2011-04-07 Tid: 19:17:03    
Klockan är över 19 och fortfarande skiner solen ute, helt sjukt ju. För bara en månad sedan låg det en massa snö på marken och solen hade gått ner för länge sedan. Kan ju inte påstå annat än att jag älskar att dagarna blir längre och ljusare! Snart är det väl förhoppningsvis ljust nog för att börja sola lite lätt, hinna få lite färg innan studenten, vitt klänning är ju trots allt snyggare till brunbrända ben än till vitglåmiga...

Känner mig jättestolt som nästan är färdig med min bokrecension nu, måste ju jobba mer på den men har kommit en bra bit längre nu än när jag började. Så nu tycker jag att jag förtjänar en liten paus, hade det inte blåst så dant hade jag nog tagit en liten promenad, så det blir väl en liten tupplur eller lite läsning istället.

En av bilderna som Frida tog på mig för någon vecka sedan. Då var det inte riktigt lika bra och fint väder som idag(om man nu bortser från blåsten) Vi får väl ta någon mer fotorunda nu när det är grönare, varmare och torrare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0