Hastigt inlägg!   

Datum: 2011-04-25 Tid: 16:29:09    
Yeay!
Skrivaren funkar till min dator med! Har ju försökt innan att få det trådlöst men då har den bara sagt att den är för dålig för att hantera Vista. Men nu så! En liten USB-kabel var allt som behövdes och vóila, en styck bärbar dator blen en styck icke bärbar dator med en massa sladdar som går överallt. Huvudsaken är ju att det funkar, och kontorsstolen är faktiskt snäppet mer bekväm än vad min skrivbordsstol är... Gäller att se det från den positiva sidan!

Men nu måste jag rusa, jag och Frida ska slutligen se The Red Ridning Hood och den börjar om 2 timmar. Till saken hör att det tar 1½timme att ta sig dit om jag först ska hämta upp henne. Så det börjar snart brinna i knutarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0