Allmänt klagande^^   

Datum: 2011-04-12 Tid: 20:00:22    

Det har inte varit min dag direkt idag. Vet inte varför men den känns inte bra alls. Allt är bara så segt... Känns ju lite lagom kul med att sista ansökningsdagen är på fredag, och jag har inte skrivit något personligt brev ännu, och tydligen ska man ha en massa andra extra papper med. Jobbigt värre, jag har i alla fall sökt till högskolan så något vettigt blir det förhoppningsvis.

Hade som sagt var diskussion i eftermiddags, vet inte riktigt vd jag ska säga om det. Läraren verkade nöjd, men som vanligt känner ju jag att jag kunde presterat mer. Får hoppas på ett bra betyg ändå =)

Nä nu får jag ta och göra något vettigt, om en timme är det dags för House så då får jag paus igen.

Det är nästan läskigt nära nu...


Kommentarer
Postat av: IDA

SV: So true XD hahaha! Det är waaay much funnier att titta på också! :D sexyboys dessutom (iaf en ;) )

2011-04-12 @ 22:33:48
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0