7e april 2011   

Datum: 2011-04-07 Tid: 15:44:46    
Usch vad trött och sunkig jag känner mig idag, inget bra alls... Har fått en släng av förkylning som, som vanligt, har satt sig i huvudet. Jag vill ju vara pigg nu när det är vår, men bättre lite halvsjuk nu så jag är frisk till Paris.

Igår var jag en runda i Malmö med bästaste Frida och Tiina. Blev inte mycket köpt, bara ett par solisar och lösögonfransar för min del. Fick däremot en hel del motion där vi sprang igenom halva stan. Tiina fick också en liten chock när hon kom in på Shock^^

Nu blir det lite skrivande på en bokrecension och labrapporter, om jag nu inte hinner somna innan jag ens hunnit börja.

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Hej! Var med o tävla om ett designat läderarmband från LUC of Sweden! Klicka dig in genom denna länk:



http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-04-07 @ 17:18:50
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0