2a april 2011   

Datum: 2011-04-02 Tid: 21:28:17    
Sitter och kollar på den sista biten på Körslaget nu, tänkte nämligen se vad det var för film som ska gå efter.

Har dansat Zumba tidigare idag, och hoppas att jag gör det lite oftare fram till sommaren så jag blir snäppet bättre tränad än nu...
Igår sjöng vi nationalsången, idag blev det lite mer blandat under en middag. Två rosor var fick vi för besväret, och det är ju alltid trevligt =)
Fick en smärre chock när jag gick utanför dörren nu ikväll, har suttit inomhus och kollat ut på det blöta vädret med dimma och allt som hör till. Trodde att det bara skulle vara max 5grader, men nej då, hela 12grader och jag höll på att svettas ihjäl under min lilla promenad.

Men, nu är det dags att stänga av datorn igen, vill inte att den ska dö som den gjorde igår^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0