29e april 2011   

Datum: 2011-04-29 Tid: 17:32:56    
Fredag och veckan är nästan slut. Dagens lektioner innebar formgivning och kemi. På formgivningen blev jag rätt besviken faktiskt, eller snarare irriterad. Trodde att jag låg på ett stadigt VG, har gjort alla uppgifter med lyckat resultat men uppenbarligen var det fel på mina cirklar och raka sträck... Och den knasiga hästen fick jag visserligen VG på, men jag hade ju svarta sträck i konturerna och det var ju helt fel. Stör mig! Så nu ska jag banne mig göra den sista tavlan så bra jag bara kan, massor av färger och inga konturlinjer.
Kemin var lika trött som vanligt. Schemaläggarna borde ta och lära sig att inte lägga matte, kemi eller fysik sista passet på en fredag, för verkligen ingen är vaken då...

Sitter och kollar på E.L.F's hemsida, fattar inte hur det kan finnas så billigt smink. Det verkar ju dessutom vara bra, är inte djurtestat och allt. Det är nästan så att jag funderar på att köpa en massa, dock vet jag inte riktigt vad det är jag är i behov av just nu så jag får väl avvakta lite och gå igenom vad jag har först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0