27e april 2011   

Datum: 2011-04-27 Tid: 11:03:24    
En pianolektion avklarad hittills, ska ha en till om ca.1½timme. Tur att man får lite extra tid till att träna, visserligen är vi ju två stycken som ska bli samspelta men ändå. När dessutom pianot här hemma varken är stämt eller spelbart(tre tangenter fastnar nere när man trycker på dem) så blir man glad för att få spela på vad som helst nästan!

Bara en månad kvar, sedan ska betygen vara satta och jag har inofficiellt sommarlov. Både längtar och fasar inför det. Tänkte sitta kvar och slösurfa ett tag till innan jag ska hitta något ätbart här i huset. Efter pianolektionen hade jag tänkt göra lite vettigare saker, typ skriva färdigt bokrecensionen. Det är så lite kvar att göra på den, och jag vill så gärna bocka va en sak från listan^^
Ska försöka sitta en stund i solen med, matteböckerna kan alldeles säkert också behöva lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0