23e april 2011   

Datum: 2011-04-23 Tid: 19:02:18    
Tjoohoo, I'm back!
Har haft en superbra vecka, med vackert väder, god mat(oftast i alla fall) och allt annat bra som hör till. Dock ska jag inte skriva en massa om det nu, utan det får bli senare. Är hemma hos Frida nu och kollar på Madagaskar 2, bara älskar animerade filmer!
Har varit en runda i Hässlehåla och lämnat av Fridas kompis Andi som skulle resa tillbaka till Tyskland. Vi tog en tur till Mcdonalds efteråt och åt ett Happy Meal^^ Känns som en nyttig måltid, speciellt efter att jag fick en bit pizza innan vi körde och att Frida nu är och poppar popcorn. Men då känns allt som vanligt och det är så väldans trevligt!


Kommentarer
Postat av: IDA

SV: Jaaa jag dör på den! Fatta vad glad jag blev när jag såg förpackningen på en 50ml flaska i påsen!! :D hihi!

2011-04-23 @ 22:55:48
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0