1a april 2011   

Datum: 2011-04-01 Tid: 20:01:55    
Hoppas verkligen inte att jag blivit lurad nu idag utan att ha märkt det själv...

Denna lila saken var det jag målade på lektionen idag. Dock verkade inte läraren vara särskilt imponerad: "Det är bra att du har de svarta sträcken annars hade det bara varit samma färg. Du skulle kunna ha fler nyanser." Men nej, det är inte samma färg, kan omöjligt vara eftersom jag blandade nu färg hela tiden. Dessutom var uppgiften att bara använda en färg i olika nyanser, vilket jag har gjort(förutom tungan då kanske, men röd ingick för att blanda lila, så röd är väl en nyans av lila då?), INTE att skugga och ljussätta korrekt... Jag tycket hästen/åsnan blev söt i alla fall! Även fast jag nu ser att jag missat några så detaljer som ska vara där^^

Var och sjöng tidigare ikväll, invigningen av handikapp-SM i simning och ungdomskören fick äran att sjunga nationalsången. Förutom en hemsk ton i början(som dessutom var olika för alla) så gick det bra =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker den är super gullig som den är!

2011-04-03 @ 15:03:22
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0