13e april 2011   

Datum: 2011-04-13 Tid: 11:25:02    

Varför kan det inte vara fint väder med strålande sol när man är ledig? Hade varit grymt bra att kunna sitta på balkongen och plugga, och då samtidigt få liiiite färg. Men nej, solen lyser med sin frånvaro och moln täcker himlen.
Tänkte ägna dagen åt plugg, samt fixa det sista på ansökan till folkhögskolan. Dock kommer jag ju lite lagom till det är två dagar kvar på att jag måste beställa personbevis vilket kan ta upp till en vecka att få OM man nu inte har bankID och skriver ut direkt från datorn. Då tillkommer ju nästa problem, vet inte om jag har bankID och dessutom är inte datorn med skrivare i särskilt bra form. PANIK! Har mina två referenspersoner i alla fall, två arbetsprov och nästan ett personligt brev. Enda frågetecknet nu är hurvida jag ska skicka med icke färdigställda betyg från gymnasiet eller färdiga från grundskolan eller att skolan nu kanske skickar dem på samma vis som med högskolan. Jaja, det ska nog gå bra!

Men nu är det dags för lunch innan jag skriver färdigt bokrecensionen samt räknar någon sida matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0