10e april 2011   

Datum: 2011-04-10 Tid: 13:45:58    

Känner mig lite lagom lyckad just nu... Har varit ensam hemma under helgen, och totalt glömt bort att elda trots att jag fått en lapp där det står. Dock kom jag inte på detta förren imorse då jag ställde mig i duschen bara för att upptäcka att vattnet är iskallt. Hy... Pannan var ungefär lika kall, skorstenen lika så, så när jag väl började elda rök det in. Så nu är jag i ännu större behov av en dusch än tidigare, men får vänta ett tag till innan det finns tillräckligt med varmvatten.

Eftersom det är så bra väder ute(hela 15grader och solsken) och pappa har kommit hem så ska min bil tvättas. Vilket den är i ungefär lika stort behov av som jag är^^ Skäms ju nästan när jag kör så skitigt är den... Fast städningen av insidan av bilen väntar jag med ett tag, orkar inte dra ut dammsugaren.

Så vacker hon är när hon är nytvättad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0