9e passet   

Datum: 2010-09-13 Tid: 18:12:40    


Ellen är min duktiga fotograf!
Red igår, inget jättelångt pass. Men det gick väldigt bra! Jag fick en massa håll hela tiden dock så det blev rätt mycket skritt på halvlång tygel. Gjorde lite serpentiner i traven med avsaktning till skritt på medellinjen. De där avsaktningarna är inte mycket att hurra för just nu, blir tyvärr mest en dragkamp. Men igångsättningarna går fint, hon går ur form lite grann ibland men oftast funkar de galant.
Högergaloppen var lättare att fatta nu, får se till att fatta den på volt så blir det rätt direkt. Idag bytte hon inte till korsgalopp vilket jag är glad över. Vänstergaloppen gick ännu bättre, fick ihop henne till en rätt kort galopp rätt lätt. Dock är avsaktningarna om möjligt ännu värre här. Så det måste jobbas på ordentligt!

Har äntligen fått info om ponnyallsvenskan nu, så jag vet vilka program det gäller och när vi ska ha gemensam träning. Jag står som reserv, men hoppas att jag får rida ändå!


Kommentarer
Postat av: Emelie - TÄVLING I BLOGGEN.

Jag har en tävling som pågår i min blogg just nu =) Om du är hästintresserad, gå gärna in och titta :)



http://semlur.blogg.se/2010/september/tavling-i-bloggen.html

2010-09-13 @ 22:12:18
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0