Trött!   

Datum: 2010-09-22 Tid: 16:48:27    
Är supertrött nu, och då har jag inte ens börjat plugga vilket var det jag hade tänkt ägna eftermiddagen åt. Orkar inte åka till stallet, vill gärna men kroppen protesterar. Och jag håller nästan med den, hellre vila lite mer idag och fortare bli frisk än att förkylningen ska hålla i sig bara för att jag inte kan sitta stilla.
Känner nu att jag aldrig skulle valt att plugga historia på distans, har prov om en vecka och har knappt öppnat boken. Så det borde jag ta och göra nu, men bara tanken på hur många sidor det är, och med en kompis kommentar om att hon pluggat 5 timmar igår och inte kunde något så känns det ju lite lagom lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0