Rockbjörnen   

Datum: 2010-09-01 Tid: 21:44:53    
Har suttit och kollat på det nu, Tokio Hotel vann båda kategorierna de var nominerade i!!!! Helt underbart! Fast jag orkar inte se färdigt hela...

Ska strax gå och sova, blir ju en förmiddag i stallet imorgon istället för sovmorgon. Så det får jag passa på att göra nu istället. Inte särskilt bra update nu med andra ord. Men jag har varit ute och övningskört vilket gick super.
Har även fått hem en balklänning! Bilden är inte särskilt superbra,  snabbt tillfixad efter några timmar i stallet och så ögoninflammation på det. Kul att mamma bara bjöd på den på tradera, vinner, betalar på vinst och förlust. Så får vi hem den och den sitter så gott som perfekt på mig. Behöver sys i lite där bak så blir det super.

Var gärna med i "Veckans blogg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0