God natt!   

Datum: 2010-09-29 Tid: 22:24:23    
Sitter och är verkligen supertrött nu, sömning så jag ska strax krypa ner i sängen. Skulle bara gratta lite folk via facebook innan det blev alldeles försent.

Provet idag gick nog bra, trodde det skulle vara mycket svårare. Bara för det blir jag säkert underkänd... Nä, riktigt så illa ska det inte gå, svarade på allt och tyckte jag utvecklade mina svar där jag kunde. Frida hängde med hem en stund sedan i väntan på sin skjuts. Så det blev lite snack över en tallrik flingor.
Hinner inte uppdatera något om ridningen, vill ha lite mera tid än den jag har just nu. Så jag ska skriva upp det på min att göra-lista till imorgon förmiddag. Var ju nämligen i stallet idag med, slapp mocka då jag hade prov, men gjorde en liten del av mitt och bar vatten, blandade mat och slängde in hö i boxarna. Ska bli kul om man får kommentaren om hamstrarna, var ju så sjukt länge sedan jag gav hö att jag nästan glömt bort hur mycket de skulle ha.

Kommentarer
Postat av: ellen

ja, det j*vla höet asså... :@

2010-09-30 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0