9 september 2010   

Datum: 2010-09-09 Tid: 08:33:12    
Börjar inte förren 12.30 idag! Skönt med lite extra sovmorgon, som inte blir av... Ska upp till stallet om en halvtimme nämligen och bege mig ut på en tur med Mia och Dessan. Tyvärr blir det inte Gaddies jag rider, är inte så smart kanske att ha ett högbrunstigt sto och en hingst tillsammans^^ Så jag ska rida Grounau istället. Han är verkligen supermysig i skogen. Har aldrig direkt hittat kontakten med honom på banan, har knappt gett det en chans heller. Men i skogen är han för tillfället min favorit!

Solen skiner ute, så jag hoppas att det blir en mysig liten runda. Och att vi hinner tillbaka i tid så jag slipper stressa sönder med mat och dusch innan skolan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-11 @ 21:25:52
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0