8 september 2010   

Datum: 2010-09-08 Tid: 16:22:32    
Idag är jag trött, har varit hela dagen både i skallen och i kroppen. Ingen sovmorgon fick jag idag, halv nio hade jag nämligen körlektion som gick bra. Det börjar kännas att jag har lärt mig det nu, och snart kan jag känna vittringen av det lilla rosa plastkortet...
Sprang till pianolektionen efter, kom ändå försent. Men förra veckan var jag för tidig så det jämnar ut sig.

Nu hade jag tänkt plugga lite teori, och kanske lite matte eller fysik(vilket aldrig kommer att ske i alla fall hur mycket jag än säger det)

Kommentarer
Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Svar: Ja, precis som jag skriver så stämmer den inte helt och som jag också skrev, de är en annan sak att ha långa ben. Själv är jag 165 & kan rida B-ponny utan problem, men jag skulle aldrig köpa, hyra, eller rida hästen ofta & regelbundet! :)



Ha de bra

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-08 @ 19:26:02
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv, jaha (I) Vad roligt =) en ny häst? :)

2010-09-08 @ 21:01:05
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0