4 september 2010   

Datum: 2010-09-04 Tid: 11:19:34    


Liten Tobbelobbe!

Hellkass uppdatering igår^^ Hahaha, men jag var i skolan hela dagen. Nästan i alla fall, fick sluta en hel timme tidigare från kemin för jag var klar med alla uppgifterna. Hmm, lite skumt, trodde aldrig man skulle få sluta innan 15 på en fredag igen. Dessutom var ju uppgifterna nästan äckligt lätta, gar inte läst kemi sedan åttan, nian nån gång och kom ändå ihåg allt han pratade om.
Hemma satte jag direkt igång med att hitta kläder och komma på hur jag skulle fixa hår och smink innan det bar av hem till Frida för fest. Det var faktiskt riktigt roligt till och från, brukar aldrig gilla fester mer än i nån timme max sedan tröttnar jag. Men igår var det kul!

Idag ska jag mest vila lite, kanske plugga in fysiken och matten(där det INTE är äckligt lätta uppgifter, snarare tvärtom) Kanske blir en tur till stallet och Gaddies i eftermiddag, har jag ännu mera tur så kommer Ellen dit också!


Kommentarer
Postat av: ellen

ledsen, jag som till och med är rid sugen. men det blir nästa helg, det lovar jag.

sen får vi hoppas mia åker iväg snart så vi kan passa huset den helgen ;)

kram!

2010-09-04 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0