3dje passet   

Datum: 2010-09-02 Tid: 11:36:43    
Red Gaddies igår. Vi började som vanligt med att Mia tömkörde henne. Sedan fick jag sitta upp, red både i skritt och trav vilket gick super, kunde till och med sitta ner i traven. Det har jag inte kunnat innan för då har jag bara klamrat mig fast och hon blivit stressad. Provade på lite galopp också medan hon var i tömmarna, hon har sjukt mjuk galopp och ändå är hon spänd nu, snacka om vad bekväm den kommer att vara när hon slappnar av.

Red sedan helt själv, i början skuttade hon lite efter galoppen men hon slappnade av rätt snabbt och jobbade på så fint och bra i traven. Mia filmade även lite, vilket tyvärr stannar i hennes telefon. Skickar hon filmen till mig så blir det bara ljudet som kommer. Men Gaddies ägare var imponerad över hur fint hon gick =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin häst :D

Ohc fin blogg du har :D Kolla gärna in på min blogg också, vore roligt :P

Kramis

2010-09-02 @ 18:41:21
URL: http://loviisaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0