29 september 2010   

Datum: 2010-09-29 Tid: 11:04:38    
God morgon! Eller förmiddag, eller något. Har precis varit iväg på veckans pianolektion. Som vanligt tränar jag alldeles för lite hemma, så jag kommer aldrig någonstans. Måste ta mig i kragen, jag tycker ju att det är kul att spela men jag får aldrig tummen ur röven för att verkligen göra det. Så lite ändring måste det bli, både där och med pluggandet.

Om 2 timmar har jag historieprov, och det är inget jag längtar till. Har pluggat alldeles för lite, så jag hoppas det blir ett enkelt prov och att jag kommer ihåg det mesta sedan högstadiet. Tråkigt nog hade vi inte alltför mycket medeltid då, så det lär väl gå käpprätt åt skogen som allt annat.
Måste ta och skärpa till mig, får väl i värsta fall be mamma och pappa att låsa in datorerna så jag bara kan sitta där när de är hemma.

Nej, nu ska jag ta och läsa igenom lite mer på historian, kanske lite kan fastna så jag får ett godkänt betyg.

Brasse från en av våra dressyrtävlingar, tror det är från den första av tre eller något^^ Tror jag var rätt nöjd med resultatet på den här. Minns knappt, känns så länge sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0