28 september 2010   

Datum: 2010-09-28 Tid: 19:30:41    


Blää, är hur trött som helst nu, var uppe redan 6 i morse. Inget jag vill göra om inom den närmsta tiden. Sedan var det att ta tidig buss till Älmhult och skriva teoriprov, vilket jag klarade! Trots att jag skakade av köld och inte ätit på några timmar. Hann som tur var inom Coop innan tåget tillbaka och inhandlade lite färdkost^^
Var med på andra halvan av religionslektionen, islam handlade det om idag. Vilket ledde till en del reaktioner när vi diskuterade...

Har sedan pluggat en del historia inför provet imorgon, samt varit på min första körträning (kör, som i att sjunga i grupp, inte köra bil^^) för terminen. Skoj att träffa alla igen. Sedan fastnade jag här igen. Ska ta och författa ihop ett inlägg om ridningen igår, om jag orkar innan ögonen faller ihop på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0