26 september 2010   

Datum: 2010-09-26 Tid: 10:37:49    
Uärk, idag är en sådan rastlös dag. Känner inte för att göra något, blir grymt uttråkad av allt. Frustrerande är det... Mamma åkte mot Rom i morse, så hon väckte ju mig innan dess, alltså runt 6 eller något. Och sedan vaknade jag av mig själv/av att pappa åkte vid 8, sedan dess har jag varit vaken och uppe. Vill ha något vettigt att göra, men kan inte komma på vad. Har pluggat lite historia, försökt fixa mitt hår. Blä, hatar totalt lediga dagar utan krav, för det är bara då jag är uttråkad. Vet jag att jag ska någonting så kan jag komma på hur mycket som helst jag ska göra innan.
Får väl ta och fixa mina naglar eller något, det lär ta död på lite tid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0