25 september 2010   

Datum: 2010-09-25 Tid: 21:28:25    

Idag har jag varit på billig bio. Dock fick jag gå själv, vilket inte var särskilt kul men det gäller ju att passa på när biljetten kostade 10:-. Alvin och gänget 2 var det som visades, kände mig lite udda bland alla små barn^^
Har även spelat en runda Black and White 2, så länge sedan jag gjorde det. Och just nu går det inte särskilt bra, så då är det ju inte så kul.

Var i stallet också, var så sjukt uttråkad hemma så stack dit för att mocka. Blev lite mer än så, fick hjälpa till att borsta igenom småttingarna. Tobbe blev inte bara av med en massa päls, han fick fin fläta i manen och luggen också =) Ser nästan ut som värsta tävlingsponnyn.
 
Nu är den söta lilla pälsbollen ett minne blott!


Kommentarer
Postat av: ellen

men fin är han!

2010-09-25 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0