24 september 2010   

Datum: 2010-09-24 Tid: 10:21:03    
Idag är ingen bra dag alls känner jag nu, den började helt okej men nu är den skit...
Får inte ha min APU där jag vill, IGEN! Så nu måste jag snabbt som attan komma på något nytt ställe som jag kan tänkas vara på i 2 veckor.
Jag kan inte åka upp till stallet, för min tränare ska inte vara där. Dessutom skulle jag tydligen ha mockat i onsdags, men det är det ingen som sagt till mig. Jag önskade onsdagar, ja, men det var jag nte den enda och ingen hr sagt att det blev jag som skulle göra det. Och ändå får jag skit för att jag inte hörde av mig och sa att jag var sjuk. Jag sa ju redan i tisdags att jag inte mådde okej alls... Suck, ibland blir man så trött på det att man bara vill lägga av, tyvärr tillåter ju inte min vilja och envishet det. Får heller inga vettiga svar om jag ska anmäla mig till tävlingen nästa vecka eller inte. Om det går eller omdet bara är en massa slöseri med pengar och tid. Jag vet inte alls om släpet är helt tills dess, och är det inte det, finns det något vi kan låna. Ingen koll alls och ändå "det är du som avgör det" Inte så jävla lätt alltid... Just nu ger det mer stress än nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0