22 september 2010   

Datum: 2010-09-22 Tid: 11:20:02    


Känns helknäppt detta, det är onsdag och jag ska ha lärarledd lektion. Usch, har inte haft det sedan jag började gymnasiet. Har ju vant mig nu att gå i skola 2 dagar, 1 dag ledigt, 2 dagar skola. Eller denna terminen är det knappt det, men ändå. Dessutom har alla andra studiedag idag, förutom vi då som har fått flytta fredagens lektioner till idag så lärarna kan åka på bokmässa. Så just nu är det full rulle i stallet, och jag kan inte vara med =(
Min förkylning känns bara som den blir värre, vill inte vara sjuk. Vill kunna använda mina linser, vara pigg och inte ha koncentrationsproblem stup i kvarten. Blä på allt vad förkylning heter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0