20 september 2010   

Datum: 2010-09-20 Tid: 16:18:33    
Blev inget skrivet alls igår, men jag var knappt hemma heller. Först iväg och rösta och sedan hem till mormor och träffa halva släkten...

Hade matteprov i morse, vet inte riktigt hur det gick. Lite halvdant sådär men jag är klart över G-gränsen i alla fall. Sedan blev vi tvingade att räkna mer matte, eller i mitt fall lösa dagens korsord och sudoku i Metro^^ Var helt slut i huvudet och orkade verkligen inte med mer.
Formgivingen påminde läskigt mycket om en träslöjdslektion, inklusive alla läskiga maskiner och spetor i fingrarna. Vi skulle tillverka staffli, jag är mycket tveksam på hur de kommer att bli. Menmen det är inte så mycket traggande i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0