18 september 2010   

Datum: 2010-09-18 Tid: 19:43:43    
Borde egentligen inte sitta här, men har inte ork till annat. Halsen gör ont, huvudet är inte helt klart. När jag reste mig imorse höll jag på att svimma m.m. Så helt frisk är jag nog inte, men tillräckligt frisk för att övningsköra och städa lite. Var även i stallet en runda i förmiddags och red.

Vill helst bara krypa ner i min säng och sova, men får vänta ett tag på det. Mamma står och har börjat laga mat, och en måltid om dygnet kan man faktiskt äta med sin familj^^
Något annat kul att göra är att sitta och pyssla med en bloggdesign, dock har jag inga som helst idéer för hur jag ska förändra min. Men jag vill!

Kommentarer
Postat av: ellen

krya :) <3

2010-09-18 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0