17 september 2010   

Datum: 2010-09-17 Tid: 17:04:32    
Fick faktiskt gjort något i skolan idag, för en gångs skull. Jag och Sara ska jobba tillsammans på svenskan och göra en enkät om svordomar. Och vi lyckades skriva ner 10 frågor som vi nu ska försöka få folk att svara på^^
Kemin gick bra, skulle labba. Och det är inget jag direkt har sett fram emot, gillade det inte i åttan och nian. Fast det gick helt okej idag, vi var visserligen färdiga sist men vi fick ett bra resultat.

Hatar att det regnar en massa ute, vill så gärna upp till stallet men är frusen nog som det är. Skulle bara bli sjuk om jag begav mig dit. Dessutom vill jag inte ens tänka på hur stel min nacke skulle vara efter, gör skitont nu när jag rör den på grund av all kall blåst...
S jag får roa mig med att försöka göra lite skolarbete, skriva färdigt historien bland annat. Och kanske plugga lite mer teori vilket jag verkligen behöver...

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

gulligt kort :D

2010-09-18 @ 16:57:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0