15 september 2010   

Datum: 2010-09-15 Tid: 21:35:06    


Körig dag, med bara små pauser här och där som gick ut på att äta och byta om typ...
Först en tur till tandläkaren, och som vanligt trodde jag att jag missat bussen. Kollar ju tiderna för stationen och inte hållplatsen jag går på på och dessutom går min klocka före. Så när jag kommer till hållplatsen enligt min klocka 1 minut innan bussen går så blir jag lite stressad^^ Men som vanligt kom den efter några minuter.
Fick berättat för mig att nu ska inte mina tänder sära på sig längre(har en glugg nu värre än Paows) utan nu ska de börja flyttas ihop. Och just nu är jag glad, brukar alltid ha jätteont några timmar efter, men jag känner inget alls.
Eftersom bussarna hem inte gick som jag ville sprang jag runt lite i stan, blev bland annat en blommig kjol från Indiska som fick följa med hem. Provade den aldrig i affären, men gjorde när jag kom hem, and I lovin´it!

Historielektion stod sedan på schemat, lite halvkul. Jag gillar historia, dock gjorde boken att det känns som om jag tagit vatten över huvudet med att plugga detta på distans. Men det ska nog gå, vi är 5 från klassen. Sedan till våren ska vi läsa tillsammans med SP10, en bunt på 24 elever. Jag fasar inför tanken, jag har ju vant mig vid en grupp på max 20 nu...

Spelade piano, vilket gick riktigt bra. Har börjat hitta spelglädjen igen, och jag hoppas att den håller i sig. För dte är kanske inte så kul och sitta där och sakta följa noter. Men sedan, när man fått flyt i det är det så skönt att bara sitta och njuta!

En runda till stallet hann jag också med innan jag kunde sätta mig i soffan hemma och kolla på Idol.
Mamma kom in här för några minuter sedan och utbrast förvånat:Men, du sitter ju vid skrivbordet? Vad har hänt?? Matteprov på måndag kallas det, aldrig är det så rent på mitt rum som precis innan ett prov^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0