14 september 2010   

Datum: 2010-09-14 Tid: 14:19:42    

Så sitter man här framför datorn igen. Jag som hade lovat mig själv att jag skulle göra något vettigt nu på eftermiddagen. Men det lär väl inte bli så. Ute regnar det lite till och från hela tiden, så jag känner inte direkt för att åka upp till stallet även om jag bra gärna hade velat.
Fast lite vettigt har jag gjort;
*kollat upp buss/tågtider Skitbra att det går buss 9.55 och 11.55, men ingen 10.55. Suck, lär få vänta länge...
*bokat om lite tider
*öhm...
Hade så gärna skrivit mer på denna listan, så jag hade kunnat känna mig riktigt duktig. Men det funkar ju inte riktigt att bara hitta på en massa bara för att.
Ska skriva in lite på datorn, och sedan SKA jag räkna minst 3 uppgifter i matten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0