12 september 2010   

Datum: 2010-09-12 Tid: 09:45:06    
Jag som hade tänkt uppdatera en del igår, så gick det med den idén... Var aldrig i stallet, blev lite krabb så jag och pappa övningskörde lite. Fick träna en massa på att backa och köra in i parkeringsrutor. Först när jag sa att jag behövde träna på att parkera var det "Men vi har inte dubbelkommando, jag har ju ingenting att säga till om". Han trodde jag skulle fickparkera^^
Vi kom även på varför mina vindrutetorkare inte tog något, man kanske skulle ta bort skydden på dem...
Idag blir det däremot en tur till stallet, jag och Ellen ska dit vid halv 11. Funderar på att sno med mig mammas kamera, nu när jag vet hur den funkar och så. Sist så kom jag ju på efteråt att man kunde ställt upp kvalitén på bilderna ett snäpp till så de blev roligare i färgerna och man slapp det lite grötiga/pixliga om man beskar dem...
Jacky hoppar med Grounau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0