Rubrik   

Datum: 2010-10-19 Tid: 14:21:08    
Suttit och fixat en header nu, dock inte till mig. Jag får hoppas att Eina som ska ha den blir nöjd, annars är det bara att göra en ny. Bästa är att det går under mitt projektarbete, så jag har ju varit duktig och "pluggat" samtidigt^^

Sitter och kollar på de avsnitten av KenzaTyraShow som jag inte sett ännu också. Dock hängde det sig mitt i andra reklamen, ganska störigt att man då måste se allt igen. Eller i alla fall vänta tills det sega internetet har laddat fram så man kan klicka i slutet. Menmen, är man sjuk och gör inget vettigt så kan man ju glädja sig åt något som får tiden att gå.

Ska sätta mig och plugga fysik sedan när programmet är slut. Behöver verkligen det, och ett VG i en 150 poängs kurs gör ganska mycket för slutbetyget sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0