Koncentration?   

Datum: 2010-10-19 Tid: 18:14:15    
Lider nog nästan av koncentrationsproblem... Försökte verkligen plugga fysik, gjorde kanske 3 uppgifter och sedan ställde jag mig i duschen i en halvtimme. Visst att mitt hår verkligen behövde en tvätt, men å andra sidan behöver jag inte träffa folk förren imorgon, alternativt på torsdag eftermiddag så jättetvunget var det väl inte. Fast det var väldigt skönt. Passade på att fläta håret i två inbakade flätor med nu när det är blött så får jag hoppas på fina "lockar" imorgon =)

Ska försöka ta ett ryck igen, men har verkligen ingen motivation. Ska kanske försöka mig på något annat än just fysik. Har ju matte, svenska, historia och kemi som jag ska göra en massa i... Men inget av det lockar just nu om jag ska vara ärlig. Och då ärlighet varar längst, så är det det jag är^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin häst!

2010-10-19 @ 18:57:31
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0