Sjukling   

Datum: 2010-10-02 Tid: 18:14:11    
Blä, gillar inte det. Vaknade ju jättepigg och glad i morse, sen helt plötsligt blev jag jätteyr och sov i 2 timmar. Försökte sedan ta mig ner till köket för att äta, yrslen lär ju inte bli bättre för att jag inte äter. Trippen slutade med att jag spydde, dock mådde jag mycket bättre efteråt och nu har jag bara lite kvar. Vill ju helst sitta eller ligga ner men jag klarar av att ställa mig utan att trilla omkull i alla fall.

Kollade på dressyren från VM, har hört mycket om Tortilas men inte sett honom innan. Och nu fattar jag varför det är sånt snack om honom, sjukt bra häst ju. Rör sig som jag vet inte vad och får trots övergång till galopp i traven 91.8%, det är ju helt sjukt. P.R.En som var med var ju inte helt fel den heller, helt underbara knälyft och galoppombyte i varje språng på en hand. Var kanske mer show än vad som behövdes, men det var en sån skön kontrast mot alla "alldagliga" hästar som var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0