Palla med rubriker...   

Datum: 2010-10-15 Tid: 16:43:02    


Hahaha, jag trodde att jag skulle få drömma mardrömmar om mitt kemiprovsresultat nu i några veckor, men nej då. Fick reda på det idag, jag fick VG. Så nu är jag superglad för det med. Känns lite som om jag äntligen börjar komma på fötter igen vad det gäller skolan.
Ska alldeles strax upp en runda till stallet. Måste ju putsa all utrustning inför imorgon och ska kanske putsa lite på hästen också så hon blir riktigt fin. Veronica var uppe och visade mig hur man visar häst igår, och det var jobbigare än vad jag trodde. Eller själva momenten är ju inte jobbiga egentligen, men med tanke på att jag knappt kan springa och inte riktigt har den pondusen att få henne att vända från mig utan att jag trycker mig själv mot henne så blev det ju snäppet svårare. Fast hon ställde upp fint och när jag fått ordning på min placering gick det riktigt skapligt.

Kan ju berätta att nu, efter flera dagars intensiva letande har jag slutligen hittat både min mobilsladd och religionspapper(lite lagom 2 dagar EFTER provet) Så när jag kommer hem från stallet ska jag överföra lite bilder från telefonen. Bland annat en från sista gången jag red Pors =(


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack tack! Jag lägger upp din nu!

2010-10-16 @ 09:49:00
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0