Hata telefoner!   

Datum: 2010-10-26 Tid: 15:28:10    


och rektorer, lärare samt fesoranget gardintyg från ikea... Matte kan jag nog också räkna in i den gruppen.
Fick ett tyg med hem igår för att sy ihop till gymnasiemässan och idag verkligen jagar alla mig angående detta. Både "ansvarig" lärare och rektor har ringt. Inte fan blir det fortare sytt för det, hade de tillåtit mig ta hem det i torsdags så hade det varit färdigt redan, men nu saknas det typ 2 sömmar och jag sitter hos Frida och pluggar matte inför provet imorgon. Matten funkar inget vidare den heller, men den hade kanske funkat bättre om inte dessa människor försökte stressa hem mig för att sy...

Skulle kunna skriva ännu mera skit, men får väl avsluta med att säga att jag fick MVG på religionsprovet. Så jag ser lite ljus i mörkret^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0