Gästbloggning!   

Datum: 2010-10-19 Tid: 19:20:43    
Hej, ellen här.

Har inte så mycket att säga egentligen men maria frågade så varför inte?
Sen så är ju Maria så snäll så att hon faktiskt kör och hämtar mig på morgen och skjutsar mig till skolan, inte alla som har så snälla vänner (eller gammla ;)), så tusen tack för det!
Annars rullar väl livet på som det brukar.
Känns som jag snart måste ta tag i att åka till mia och rida innan jag tappar suget igen, va nästan ett år sen jag satt på häst ryggen. Tiden går väldigt fort måste jag säga. Sen är det nästan ett under att maria har stått ut utan mig där,haha.
Nej, nu har jag inte mycket mer att säga, inte för att det blev så mycket ändå, haha :)


Bjuder på en bild på mig själv oxå :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina hästar:)

2010-10-20 @ 16:01:14
URL: http://italianlifestyle.blogg.se/
Postat av: ellen

'

' jag är ingen häst? :(

v

2010-10-20 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0