Dressyrtävling!   

Datum: 2010-10-09 Tid: 20:45:04    
Var på dressyrtävling nu idag. Hahaha blev lite oplanerat sådär. Bestämde det igår efter en katastrofträning, tänkte först bara rida en klass men blev övertalad i morse att rida två. Så nu har jag och Gaddies debuterat på tävlingsbanorna. Och jag är helt nöjd med dagens insats. Det blev inga värstingpoäng och inga rosetter, men vaddå. Hon gick bättre än hon gick igår(ska skriva lite om det sedan) och vi kom igenom utan några felridningar eller fel gångarter. Hon fattade till och med rätt galopp överallt *stolt och glad* Formen var dte lite si och så med och jag satt inte som jag skulle, fanns en massa jag kunde gjort bättre men vi är en erfarenhet rikare och jag tänker inte förstöra min nöjdhet över att det gick med att tråckla sånt.
Nu ska vi ta nya tag, och jag ska kolla igenom filmerna mamma filmade och förbereda mig inför en intensiv ridvecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0