28 oktober 2010   

Datum: 2010-10-28 Tid: 11:23:07    
Nu har min kropp sagt ifrån ordentligt... Kom hem efter matteprovet igår och hade 34.8 i temp, ca. 1.5 under normala. Inte undra på att jag satt och skakade mig igenom provet som dessutom var i den kallaste salen. Nu fryser jag inte längre, för nu har jag 37 istället, dvs för varm. Behöver jag ens säga att jag inte gick utanför dörren igår efter matteprovet?
Så det blir nog till att stryka sig från halloweenhoppet. Känns inte schysst, varken mot min kropp eller mot Gaddies som i princip har stått i 2 veckor att tävla. Funderar på att inte vara med i nästa veckas dressyrtävling heller, fast det beror ju på hur jag mår då... Jobbigt, kan inte bestämma mig alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0