27 oktober 2010   

Datum: 2010-10-27 Tid: 10:13:18    


Min sovmorgon blev inställd idag för jag var tvungen att sticka till skolan och lämna den fula "gardinen"... Så kul att alla bara skyller på varandra och att alla vägra ta ansvar, jaja det är Ekbacke i ett nötskal.

Blir matteprov senare idag, som kommer att gå skit. Men jag får ta och försöka ändå och hoppas jag får något poäng i alla fall. Spela piano samt mocka i stallet och ridas ska också hinnas med på någon vänster. Tillsammans med en styck labrapport och en uppsats. Blev så glad igår, trodde jag hade att jag skulle behöva fixa historian också innan fredag, men jag kan ägna lovet åt det =)


Kommentarer
Postat av: Katrinne

Jättefin bild! Första gången jag besöker din blogg, hittade adressen då du är med i veckans ekipage på en annan blogg. Kommer tillbaka! Besök gärna min blogg! :)

2010-10-31 @ 21:40:48
URL: http://www.ryttarliv.com
Postat av: Matilda&Vicky

Underbar bild =)

2010-11-01 @ 08:54:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0