17 oktober 2010   

Datum: 2010-10-17 Tid: 17:36:32    
Känns som om jag måste ha med siffror i rubriken för att det ska funka^^

Har haft min första sovmorgon på 2 veckor idag, sov/låg och drog mig till så länge som 9. Sedan kände jag mig tvingad till att gå upp, om inte annat så för att mitt rum var alldeles för varmt och jag var superhungrig. Har annars inte gjort så mycket vettigt, har läst ut en bok, suttit vid datorn, försökt plugga lite. En väldigt tråkig söndag med andra ord. Skulle från början kört med mamma och pappa en lång runda, men i och med att jag var yr, mådde lite illa så valde jag att stanna hemma istället tills det stabiliserade sig.

Ska försöka mig på lite fysik så snart som jag är färdig med att skriva av det jag skulle skrivit av förra veckan INNAN religionsprovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0