15 oktober 2010   

Datum: 2010-10-15 Tid: 10:57:53    

Sitter i skolan och har allmänt tråkigt... Borde skriva på min uppsats men har ingen lust att göra det och har ingen aning om vad jag ska välja för ämne eller rubrik. Dock ska den vara färdig nästa vecka så det börjar ju bli lite ont om tid kanske.
I eftermiddag är det dags för kemi, och det är inget jag direkt ser fram emot. Vill inte ha reda på mitt kassa provresultat...

Får väl ta och försöka skriva i alla fall en mening på min uppsats så jag känner att jag i alla fall har gjort något vettigt idag.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kemi är typ det värsta som finns. :(



Sv: Det finns ju många som har intressanta vardagar och som skriver på ett bra sätt, men det blir roligare med åsikter! Själv är jag också dålig på att skriva åsikter i bloggen, jag brukar mest skriva om min vardag. ;) Har du några tips till mig om vilka åsikter jag kan skriva om? :)

2010-10-15 @ 16:15:32
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0