14 oktober 2010   

Datum: 2010-10-14 Tid: 18:50:57    
Jag är sjukt uttråkad, bara en timme kvar innan jag ska bege mig upp till stallet igen i mörkret. Får träna mycket mörkerkörning nu^^
För en gångs skull har jag faktiskt lyckats med konstycket att sätta upp mitt hår i en hästsvans. Nästan så att jag är värd en liten applåd för det. Den har dessutom inte trillat ner ännu vilket ger den och mig lite extra pluspoäång och till och med en guldstjärna i ena kanten.
På tal om i ena kanten... Lyckades nu efter många försök slutligen få det fina rosa bandet på plats. Kunde ingen sagt direkt att man skulle placera koden sist i kodmallen? Det hade besparat mig mycket tid och frustration.
Blää, kanske man ska ta och äta lite, precis som jag brukar göra när jag är uttråkad. Det är verkligen ett under att jag inte är större än vad jag är med tanke på hur ofta jag är uttråkad.

Och nu ska jag sluta uttråka andra med mitt meningslösa babbel. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0